środa, 16 września 2015

KULTURA I MIASTO


Witajcie na blogu poświęconym kulturze i miastu. Są to dwie rzeczy, które niezwykle mnie interesują i pasjonują. Nie ukrywam, że chcę mieć faktyczny wpływ na rozwój kultury i miasta - dlatego postanowiłem założyć ten blog żeby móc naprawdę coś zmienić - zmienić oczywiście na lepsze.

Kulturą żyją, zwłaszcza popularną, masową, dostępną. Kocham kulturę XXI wieku - czyli współczesną. Jest mi ona najbardziej bliska. Równie ważne jest dla mnie miasto. Żyję w Warszawie, uważam ją za najpiękniejsze miejsce w Polsce. Miejsce, które bardzo szybko się rozwija i ma namiastki wielkiej metropolii znanej nam z amerykańskich filmów nagrywanych w np. w Nowym Jorku

Kultura + miasto = mój blog

Chcę zajmować się poważnymi tematami z którymi borykam się codziennie. Będę pisał o tym co mnie wkurza w kulturze i w mieście. Oprócz krytyki, będą również pochwały. Pokażę to co jest fajne, ciekawe i trendy. Zawsze będzie subiektywnie i z serca. Z czasem będę powiększał ten blog o profile w stronach społecznościowych jak Google+, Instagram i Facebook. Oczywiście będę Was o tym informował. Planuję być "blisko". Chcę mieć kontakt z moim czytelnikiem. Musisz wiedzieć, że zawsze możesz do mnie napisać wiadomość, zapytać się o coś lub skrytykować. Obiecuję, że odczytam i odpiszę. Mój blog ma być na zasadzie współpracy z czytelnikiem. Piszę dla Was.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz